اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در هنگام جابجایی اثاثیه منزل هرح و مرج زیادی در خانه به وجود می آید و در این حین امکان گم شدن و پیدا  نشدن بسیاری از وسایل منزل ما وجود دارد. یکی از مهم ترین مسائلی که در حین باربری اسباب منزل ممکن است برای ما به وجود آید گم شدن و یا از بین رفتن اسناد و مدارک بسیار مهم است. پس بهتر است با ما همراه باشید و نحوه مراقبت از اسناد مهم خود را حین جابجایی اثاثیه منزل فرابگیرید.

جابجایی اثاثیه منزل و محافظت از اسناد در اسباب کشی ها

دسته بندی اسناد مهم و بسته بندی آنها

اسناد مهم خود اعم از اسناد بانک , مدارک تحصیلی , مدارک هویتی و ... را به صورت جداگانه در پاکت هایی بسته بندی کنید و روی هر پاکت را با برچسب مشخص نمایید و سپس همه آنها را درون یک کارتن بسته بندی که دارای قفل است بسته بندی نمایید.

دقت داشته باشید که این کارتن را با خود و توسط وسیله شخصی خود حمل نمایید زیرا مدارک و اسناد شما چیزی نیست که شما بتوانید با ماشین باربری و حمل بار آنها را جابجا نمایید. اگر بتوانید از اسناد خود نسخه دیجیتال تهیه کنید حتما این کار را انجام دهید همچنین برای اطمینان بیشتر از اسناد خود یک کپی تهیه کنید و آن را به دست یک فرد مطمئن مثل یکی از اعضای خانواده بسپارید.

ماشین باربری و جابجایی اثاثیه منزل

مراقبت از رمزها در جابجایی اثاثیه منزل

اگر قصد فروش یا اهدای یک وسیله الکترونیکی مثل کامپیوتر را دارید قبل از انجام این کار حتما تمامی اطلاعات خود را از روی سیستم حذف کنید و در صورت امکان تمامی مدارکی که دیگر به آنها احتیاج ندارید را بسوزانید و یا پاره پاره کنید زیرا سرقت اطلاعات امروزه چیزی است که در اسباب کشی و باربری بسیار گسترش پیدا کرده است و دزدان هویتی از سطل های زباله و .. می توانند اطلاعات شما را سرقت نمایند.

همچنین آدرس جدید خود را برای بانک , شرکت هایی که با آن کار می کنید و شرکت بیمه و ... ارسال نمایید تا از این پس اطلاعات و اسناد شما به آدرس جدید ارسال شود نه به آدرس قدیمی. به هیچ عنوان رمز کارتهای بانکی , ایمیل و ... را به افراد دیگر نگویید و تحت هیچ شرایطی اسنادی که سفید یا ناقص هستند را امضا نکنید.

جابجایی اثاثیه منزل امن با انتخاب یک شرکت باربری مطمئن

جابجایی اثاثیه منزل امن با انتخاب یک شرکت باربری مطمئن

انتخاب یک شرکت باربری مطمئن به شما کمک می کند تا بتوانید از اسناد خود حین جابجایی اثاثیه منزل محافظت نمایید. با پرس و جو و تحقیقات اصولی می توانید یک شرکت باربری و حمل بار خوب و مطمئن پیدا کنید می توانید از دوستان و آشنایان نیز سوال کنید .

حمل بار با شرکت باربری مطمئن اطلس بار

اگر به خدمات مرتبط به جابجایی اثاثیه منزل و مشاوره اسباب کشی منزل نیاز دارید با ما در اتوبار و باربری اطلس بار شرکت باربری خوب در تهران تماس بگیرید.

یک تماس برای انجام بهترین جابجایی اثاثیه منزل با ما کافیست.

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی