اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حمل بار به خصوص حمل اثاثیه سنگین و بدبار یکی از کارهایی تخصصی در اسباب کشی و باربری است. احتمالا شما در اسباب کشی سعی می کنید این کارها را بدون کمک از شرکت های باربری و اتوبار انجام دهید اما باید بدانید که شرکت های حمل بار و اثاث کشی با استفاده از تجهیزات مدرن روز کار حمل اثاثیه سنگین را انجام می دهند به این ترتیب خیلی سریع و بدون آسیب دیدن کارگر و یا صدمه به وسیله شما این کار انجام می شود.

در صورتی که شما این تجهیزات را در دسترس ندارید و اگر دارید احتمالا خیلی خوب نحوه کارکردن با آن را نمی دانید. البته شما می توانید با یک شرکت باربری در تهران و حمل بار تماس بگیرید و تجهیزات مورد نیاز در حمل بار را از این شرکت ها تهیه نمایید. اما باید با نحوه کارکردن با این تجیهزات آشنایی داشته باشید و بدانید که چگونه یک وسیله سنگین را روی یک چرخ یا هند تراک قرار داده و آن را از پله ها پایین می برید.

حمل بار و اثاثیه سنگین

حمل بار و اثاثیه سنگین

در صورتی که قصد انجام اسباب کشی و جابجایی لوازم منزل را دارید حتما می دانید که حمل وسایل سنگین مثل ساید بای ساید , پیانو , گاوصندوق , لباسشویی و .. نیاز به تخصص و مهارت خاصی دارد. حتما شما فکر می کنید که زور بازو برای حمل بار سنگین کافیست اما باید بگوییم حتی اگر به اندازه کافی ورزیده باشید اگر روش حمل بار را ندانید و یا تجهیزات مناسب نداشته باشید با مشکلاتی مثل کمردرد , پادرد و .. مواجه می شوید اگر وسایل تان و در و دیوار خانه را تخریب نکرده باشید!!
یکی از مهم ترین تجهیزات در حمل بار سنگین هندتراک , چرخ و تسمه برای محکم نگه داشتن وسیله روی آن می باشد. با  استفاده از چرخ شما به راحتی می توانید وسایل بدبار و سنگین را حمل کنید و از پله ها بالا یا پایین ببرید.

اتوبار و باربری مدرن

اتوبار و باربری مدرن

شرکت اتوبار و باربری اطلس بار آماده است تا با ارائه مدرن ترین تجهیزات حمل بار سنگین و نیز اعزام باربران متخصص و ورزیده انجام کارهای زیر را برای شما آسان نماید.
حمل تجهیزات ورزشی مثل تردمیل و ...
حمل اثاثیه حساس و سنگین مثل پیانو و آلات موسقیی

جابجایی اثاثیه خیلی سنگین مثل گاوصندوق و ساید بای ساید
حمل اثاثیه لوکس و سنگین مثل شیشه میز نهارخوری , انواع وسایل تزئینی و بوفه

شرکت باربری و خدمات اسباب کشی در تهران اطلس بار

تنها کافیست با شرکت باربری و خدمات اسباب کشی در تهران اطلس بار در تماس باشید. این شرکت به صورت شبانه روزی برای باربری اسباب منزل و نیز ارسال بار به شهرستان آماده است همچنین انواع ماشین باربری برای بارگیری اثاثیه شما آماده می باشد.

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی