اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی گیاهان

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۴ ب.ظ

یکی از معضلات در حمل اثاثیه منزل ، اسباب کشی گیاهان است.
بیشتر ما در منزل خود گل های زیبا و گرانقیمت و گلدان های بزرگ گل داریم که اصلا دوست نداریم در حین اسباب کشی و باربری صدمه ای به این گل های زیبا وارد شود. اما مشکلاتی که در اسباب کشی گیاهان وجود دارد این است که برخی از گلدان های گل خیلی سنگین و حساس هستند و برخی از گیاهان نیز نسبت به تغییرات محیطی حساس می باشند و ممکن است در اثر هر گونه برخورد و یا گرد و غبار صدمه ببینند.

اسباب کشی گیاهان در حمل اثاثیه منزل

 

اسباب کشی گیاهان در حمل اثاثیه منزل

برای سهولت در کار اسباب کشی گیاهان هنگام حمل اثاثیه منزل می توانید اقدامات زیر را انجام دهید.
آب دادن به گلدان های گل دو ساعت پیش از حرکت ماشین باربری خاک گلدان نباید بیش از حد خشک و یا بیش از حد گل باشد.

گلدان های بزرگ را به همان صورت در ماشین اسباب کشی قرار دهید مواظب باشید که انها را طوری قرار دهید که خطر افتادن چیزی روی آن نباشد. گلدان های کوچک را می توانید درون کارتن یا جعبه ای بچینید و داخل هر گلدان چوبی بلند به ارتفاع گل فرو کنید و گل را با نخ به چوب ببندید. روی جعبه منافذی برای تنفس گیاهان ایجاد نمایید. گلدان های کوچک و فانتزی را در جعبه های محکم و مناسبی قرار دهید و مطمئن شوید جای آنها در جعبه محکم است. فضای خالی بین گلدانها را با روزنامه پر کنید تا تکان نخورند.

ماشین باربری و ماشین اسباب کشی

در کارتن یا جعبه گیاه را فقط در زمان بارگیری ببندید. گلدان های بزرگ را پیش از حمل اثاثیه منزل در محل امنی قرار دهید و در هنگام بارگیری به ماشین باربری آنها را به دقت داخل ماشین حمل بار قرار دهید تا آسیب نبیند، زیرا روش دیگری برای حمل این گونه گلدان های بزرگ در این مدلها وجود ندارد.
اگر می ترسید که در زمان حمل اثاثیه منزل ممکن است به گلدان های گل شما آسیب برسد بهتر است از بردن و حمل آنها در ماشین باربری اجتناب کنید و آنها را به خانواده یا دوستان خود بسپارید به خصوص در حمل اثاثیه منزل به شهرستان که مسافت طولانی است احتمال اسیب به گل ها زیاد است. اگر مجبور به حمل گلدان های گل در حمل اثاثیه منزل هستید بهتر است ساعت هایی را در نظر بگیرید که گلدان های گل در معرض آفتاب یا باد شدید و ... قرار نگیرند.

حمل اثاثیه منزل با اطلس بار

حمل اثاثیه منزل با اطلس بار

جهت حمل اثاثیه منزل و اسباب کشی گلدان های گل می توانید با ما در اتوبار و باربری اطلس بار تماس بگیرید. ما راهکارهای خوبی برای انجام اسباب کشی و حمل بار بدون خسارت و ضرر به وسایل شما داریم.

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی