اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در هنگام جابجایی اثاثیه منزل هرح و مرج زیادی در خانه به وجود می آید و در این حین امکان گم شدن و پیدا  نشدن بسیاری از وسایل منزل ما وجود دارد. یکی از مهم ترین مسائلی که در حین باربری اسباب منزل ممکن است برای ما به وجود آید گم شدن و یا از بین رفتن اسناد و مدارک بسیار مهم است. پس بهتر است با ما همراه باشید و نحوه مراقبت از اسناد مهم خود را حین جابجایی اثاثیه منزل فرابگیرید.

جابحایی اثاثیه و باربری اسباب منزل

دسته بندی اسناد مهم و بسته بندی آنها

اسناد مهم خود اعم از اسناد بانک , مدارک تحصیلی , مدارک هویتی و ... را به صورت جداگانه در پاکت هایی بسته بندی کنید و روی هر پاکت را با برچسب مشخص نمایید و سپس همه آنها را درون یک کارتن بسته بندی که دارای قفل است بسته بندی نمایید. دقت داشته باشید که این کارتن را با خود و توسط وسیله شخصی خود حمل نمایید زیرا مدارک و اسناد شما چیزی نیست که شما بتوانید با ماشین باربری و حمل بار آنها را جابجا نمایید. اگر بتوانید از اسناد خود نسخه دیجیتال تهیه کنید حتما این کار را انجام دهید همچنین برای اطمینان بیشتر از اسناد خود یک کپی تهیه کنید و آن را به دست یک فرد مطمئن مثل یکی از اعضای خانواده بسپارید.

ماشین باربری و جابجایی اثاثیه منزل با باربری اطلس بار

مراقبت از رمزها در جابجایی اثاثیه منزل

اگر قصد فروش یا اهدای یک وسیله الکترونیکی مثل کامپیوتر را دارید قبل از انجام این کار حتما تمامی اطلاعات خود را از روی سیستم حذف کنید و در صورت امکان تمامی مدارکی که دیگر به آنها احتیاج ندارید را بسوزانید و یا پاره پاره کنید زیرا سرقت اطلاعات امروزه چیزی است که در اسباب کشی و باربری بسیار گسترش پیدا کرده است و دزدان هویتی از سطل های زباله و .. می توانند اطلاعات شما را سرقت نمایند.

اسباب کشی و باربری با شرکت اتوبار اطلس بار

همچنین آدرس جدید خود را برای بانک , شرکت هایی که با آن کار می کنید و شرکت بیمه و ... ارسال نمایید تا از این پس اطلاعات و اسناد شما به آدرس جدید ارسال شود نه به آدرس قدیمی. به هیچ عنوان رمز کارتهای بانکی , ایمیل و ... را به افراحمل اثاثیه در بهترین باربری تهران " اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد " توسط کادر ورزیده و آموزش دیده مطابق با نوین ترین روشهای استاندارد جهانی حمل و جابجایی انجام میشود .

گاها" مشاهده شده که برای اسباب کشی بعضی ها از افراد خانواده ، فامیل و یا دوستان و آشنایان یاری میخواهند . این کار علاوه بر احتمال آسیب رساندن به اثاثیه میتواند صدمات جبران ناپذیری به سلامت خود افراد نیز بزند . یک حمل اثاثیه اشتباه میتواند مادام العمر سبب ایجاد دردهای کمر و ایجاد مشکل در ستون فقرات شخص شود . از اینرو یک باربری خوب در تهران سعی در ارائه بهترین سرویس دهی در زمینه حمل اثاثیه با مقرون به صرفه ترین قیمت میباشد .

 

شرکت بسته بندی لوازم منزل در باربری ارزان قیمت

شرکت بسته بندی لوازم منزل در باربری ارزان قیمت

با تماس با شماره 1511 همکاران در قسمت رزرواسیون باربری اطلس بار پاسارگاد ضمن ثبت رزرو جابجایی اثاثیه شما کلیه خدماتی که توسط این شرکت خدمات اسباب کشی به مشتریان ارائه میشود را به اطلاع مشتریان رسانده تا در صورت لزوم از هر گزینه که به آن نیاز دارند بهره مند شوند .

یکی از این خدمات کم نظیر در زمینه حمل اثاثیه و جابجایی " بسته بندی لوازم منزل " است که توسط کادر مجرب این تیم که دوره های آموزشی لازم را در خصوص بسته بندی اثاثیه گذرانده اند انجام میشود . حمل بار مطابق با نوین ترین و به روزترین روشهای استاندارد جهانی توسط نیروهای انسانی ورزیده این تیم که فیزیک بدنی آماده ای دارند در کوتاهترین زمان ممکن انجام میشود و سلامت اثاثیه را تا رسیدن به مقصد بیمه نامه معبتر این اتوبار در تهران تضمین میکند .

حمل اثاثیه با ماشین اسباب کشی مجهز و مسقف

حمل اثاثیه با ماشین اسباب کشی مجهز و مسقف

به محض ثبت رزرو اسباب کشی و جابجایی مشتریان در اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد کار بسته بندی و حمل اثاثیه توسط  تیم مجرب و آموزش دیده این شرکت خدمات اسباب کشی آغاز شده و در نهایت انتقال اثاثیه به یکی از انواع ماشین اسباب کشی که در این باربری موجود میباشد انجام میشود . انتخاب یکی از دهها ماشین اسباب کشی در این شرکت مانند انواع کامیونت ، خاور ، نیسان و وانت با توجه به نوع و حجم بار مشتریان انجام میشود که کارشناسان این شرکت در قسمت مشاوره یکی از انواع ماشین های اسباب کشی این شرکت را با راننده ای مجرب و زبده به محل اعزام میدارند .

حمل اثاثیه و ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه

حمل اثاثیه ، ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه

حمل اثاثیه ، ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه معتبر باربری مدرن اطلس بار پاسارگاد از مبدأ تهران به هر یک از شهرستانهای دورو نزدیک کشوردر هر برهه از زمان انجام شده و تضمین سلامت اثاثیه تا رسیدن و استقرار در مقصد توسط این شبکه را بیمه نامه معتبر شرکت تکمیل میکند .
برای ثبت حمل اثاثیه اعم از منزل ، اداری ، تجاری ، جهیزیه عروس ، انواع محموله های سبک و سنگین خود کافیست با شماره های اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .
د دیگر نگویید و تحت هیچ شرایطی اسنادی که سفید یا ناقص هستند را امضا نکنید.

جابجایی اثاثیه منزل امن با انتخاب یک شرکت باربری مطمئن

جابجایی اثاثیه منزل امن با انتخاب یک شرکت باربری مطمئن

انتخاب یک شرکت باربری مطمئن به شما کمک می کند تا بتوانید از اسناد خود حین جابجایی اثاثیه منزل محافظت نمایید. با پرس و جو و تحقیقات اصولی می توانید یک شرکت باربری و حمل بار خوب و مطمئن پیدا کنید می توانید از دوستان و آشنایان نیز سوال کنید .

اگر به خدمات مرتبط به جابجایی اثاثیه منزل و مشاوره اسباب کشی منزل نیاز دارید با ما در اتوبار و باربری اطلس بار شرکت باربری خوب در تهران تماس بگیرید.
یک تماس برای انجام بهترین جابجایی اثاثیه منزل با ما کافیست.

 

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی