اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ماشین باربری مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۴۲ ب.ظ

ماشین باربری پس از بسته بندی مناسب دومین مسئله ای است که در اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل نیاز است. پس از این که وسایل خود را در بسته بندی های مناسب قرار دادیم و بسته بندی کردیم نوبت به حمل اثاثیه می رسد. اما برای حمل بار نیاز به یک ماشین باربری مناسب داریم تا تمامی اثاثیه ما داخل آن جا شود و از نظر ایمنی و سلامت نیز لوازم ما در وضعیت مطلوبی در ماشین حمل بار قرار بگیرد. در اینجا ویژگی هایی که یک ماشین باربری و اسباب کشی خوب باید داشته باشد را با هم مرور می کنیم.

ماشین باربری سرپوشیده

ماشین باربری سرپوشیده

سرپوشیده بودن ماشین حمل بار به این دلیل است که لوازم و اسباب منزل از بلایای طبیعی مثل باد و باران و افتاب در امان باشد در حمل بار به شهرستان بسیار مهم است که ما از ماشین اسباب کشی سرپوشیده یا مسقف استفاده کنیم. همچنین سقف دار بودن ماشین باعث می شود تا اثاثیه محفوظ باقی بمانند و احتمال افتادن آنها بیرون از ماشین اسباب کشی از بین برود. این کار نظم و ترتیب بهتری نیز به اثاثیه خواهد داد.

استفاده از باربند و میله هایی که بتواند از اثاثیه محافظت کند در ماشین هایی که سقف ندارند تا اندازه ای می توانند مسقف نبودن آن را جبران نمایند.

تجهیزات حفاظتی در ماشین حمل بار

تجهیزات حفاظتی در ماشین حمل بار

کف و دیوارهای ماشین حمل بار بهتر است دارای پوشش مناسب باشد. قبل از قرار دادن وسایل تان به داخل ماشین باربری حتما کف آن را خوب تمیز کنید تا اثاثیه شما کثیف نشود. اگر کف ماشین دارای پوشش مناسب نیست می توانید از یک قطعه موکت , پتو یا زیر انداز برای این کار استفاده کنید. البته اگر لوازم شما حساس است بهتر است از شرکت باربری بخواهید که ماشینی برای شما ارسال کند که دارای پوشش مناسب کف باشد بیشتر ماشین های باربری امروزه موکت کاری شده اند.

شرکت باربری با راننده مجرب

راننده مجرب

از  ویژگی های شرکت باربری خوب این است که برای ماشین های خود از رانندگان مجرب استفاده کنند. یک راننده خوب و حرفه ای می داند چطور بار و اثاثیه شما را با ماشین باربری مدرن خود بدون صدمه و اسیب و در سلامت کامل به مقصد برساند.

در صورت نیاز به ماشین باربری مناسب می توانید با شرکت اتوبار و باربری اطلس بار تماس بگیرید. این شرکت خدمات اسباب کشی در تهران می تواند انواع ماشین باربری را با کیفیت بالا و تجهیزات باربری کامل در اختیار شما قرار دهد.
جهت اجاره ماشین حمل بار و اسباب کشی و نیز حمل اثاثیه منزل در تهران و حمل بار به شهرستان با ما در تماس باشید.

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی