اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

یکی از ویژگی ها و مزیت های شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد این است که دارای انواع ماشین حمل بار با آرم و نشان و طراحی خاص اطلس بار می باشد. انواع ماشین حمل بار ما در سراسر شهر تهران قرار دارند و آماده خدمت رسانی به شما هستند.

در صورتی که شما برای اسباب کشی خود از ما کمک بخواهید ما از نزدیک ترین شعبه ماشین حمل بار و پرسنل را به سوی شما اعزام می کنیم. از این رو در مدت بسیار کوتاهی خود را به شما می رسانیم.
به علاوه سرعت عمل پرسنل ما به گونه ای است که سریعترین باربری را نیز برای شما انجام می دهند. پس نگران کمبود زمان خود برای اثاث کشی نباشید.
ما بسته بندی و حمل اثاثیه منزل را با بالاترین کیفیت ممکن و پایین ترین قیمت باربری برای شما انجام می دهیم.

از جمله خدمات ما می توان به :
•    اتوبار و باربری در تهران
•    و حمل بار بین شهری
اشاره نمود.
ما خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اداری را با کادری مجرب برای شما انجام می دهیم.

انواع ماشین حمل بار در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

انواع ماشین حمل بار در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد

یکی دیگر از خدمات ما در شرکت اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد این است که برای باربری و حمل اثاثیه شما از ماشین حمل بار مخصوص و متناسب با وسایل شما استفاده می کنیم.
در کل انواع ماشین حمل بار را می توان به دو دسته ماشین بابری کوچک و ماشین باربری بزرگ تقسیم بندی نمود.
•    خاور
•    کامیونت
•    تریلر
•    کفی
از جمله انواع ماشین حمل بار بزرگ ما می باشند.
•    وانت
•    و نیسان
نیز ماشین حمل بار کوچک موجود در شرکت خدمات اسباب کشی اطلس بار پاسارگاد می باشند.
ما برای جابجایی اثاثیه منزل از ماشین حمل بار مسقف و سرپوشیده نظیر خاور و کامیونت استفاده می کنیم. حال آنکه اگر وسایل شما کوچک و سبک باشند آن ها را با وانت و یا نیسان باربری می کنیم.
لازم به ذکر است که ما طراحی خاص و منحصر به فردی را برای کلیه ماشین های باربری خود انجام داده ایم. از این رو می توانید به راحتی آن ها را در سطح شهر مشاهده نمایید و تشخیص دهید.

ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه و نصب ردیاب بر روی ماشین حمل بار

ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه و نصب ردیاب بر روی ماشین حمل بار

یکی دیگر از خدمات ما این می باشد که برای حمل اثاثیه شما از بیمه نامه باربری معتبر استفاده می کنیم. در واقع ما در ابتدا تمامی اثاثیه شما را بیمه می نماییم و سپس خدمات باربری و اتوبار را به شما ارائه می دهیم.

به علاوه ما با نصب ردیاب بر روی انواع ماشین باربری خود مطمئن ترین حمل بار را برای شما انجام می دهیم. از این رو شما می توانید در هر زمانی موقعیت اثاثیه خود را چک نمایید.
برای درخواست خدمات اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد و یا اجاره ماشین حمل بار و اسباب کشی و باربری با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی