اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد معتبرترین اتوبار در اقدسیه با خدماتی بی بدیل که در کمتر شرکت خدمات اسباب کشی به مشتریان ارائه میشود بصورت شبانه روزی در خدمت هموطنان در خصوص حمل و جابجایی اثاثیه اعم از منزل ، اداری ، انواع کالاهای تجاری سبک و سنگین ، محموله های حجیم و نامتعارف ، ماشین آلات صنعتی و... میباشد.

 

اتوبار در اقدسیه و باربری اطلس بار

این اتوبار در اقدسیه علاوه بر تمرکز فعالیت در کلیه مناطق تهران، حمل و جابجایی اثاثیه بار مشتریان خود را از مبدأ تهران به کلیه شهرستانهای دور و نزدیک کشورنیز در کوتاهترین زمان ممکن انجام میدهد از اینرو به عنوان سریع ترین باربری پایتخت شناخته شده که تا کنون هزاران حمل و جابجایی موفق را در کارنامه کاری خود ثبت نموده است .

 

بهترین سرویس دهی بسته بندی توسط کادر مجرب

با توجه به مشارکت زنان در عرصه های مختلف اجتماعی هنگام اسباب کشی فرصت چندانی برای بسته بندی اثاثیه توسط آنها باقی می ماند . از این رو اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد با ارائه این خدمت شایسته توسط کادر مجرب و آموزش دیده خود گام مؤثری جهت رفع این معضل و سهولت کار آنها برداشته است .

اتوبار اقدسیه و خدمات باربری

 

این تیم پس از تفکیک اثاثیه از لحاظ جنس از یکدیگر مانند اشیاء عتیقه ، سرویس های چینی گرانقیمت ، آینه کنسول های لوکس ، انواع مبلمان و سرویس خواب و بوفه ، پیانو ، وسایل الکترونیکی ، تردمیل ، میز بیلیارد و امثالهم هر دسته را در کارتن هایی که توسط این اتوبار در اقدسیه با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به فروش میرسد جا داده و جهت حفظ آنها از هر گونه آسیب حین حمل و جابجایی از حائل ها و انواع فوم های ضربه گیر استفاده میکنند .

 

بسته بندی وسایل حساس و فروش انواع کارتن حمل بار و انواع فوم های ضربه گیر

یکی دیگر از خدماتی که این باربری در تهران به مشتریان خود ارائه میدهد فروش کارتن برای اسباب کشی در ابعاد مختلف و با کاربردهای متفاوت میباشد .

اتوبار اقدسیه و باربری اطلس بار

برخی کارتن های این شرکت بسیار مقاوم و 5 لایه بوده که مخصوص بسته بندی وسایل حساس مانند وسایل الکترونیکی ، ظروف شکستنی گرانقیمت و... میباشند . برخی رگال دار میباشند که مانند یک کمد لباسی متحرک عمل میکنند.

درون کارتن های رگال دار میله ای فلزی تعبیه شده که کلیه البسه رسمی مانند کت و شلوار و لباسهای مجلسی بدون تا خوردن به این میله آویزان شده و تا رسیدن به مقصد و قرار گرفتن لباسها در کمد منزل جدید از هر گونه چروک یا لک شدن در امان میباشند .

اتوبار اقدسیه و بسته بندی

ساک مخصوص رختخواب و باکس حمل مواد غذایی یخ زده و فریز شده نیز از دیگر محصولاتی است که این اتوبار در اقدسیه به مشتریان خود عرضه میدارد . انواع فوم های ضربه گیر مانند استرچ رپ ، بابل رپ ، انواع سلفونهای ضخیم و عریض ، پلاستیک های حباب دار و چسب های پهن و باکیفیت از جمله فوم های ضربه گیری هستند که افراد این تیم  با قرار دادن آنها بین لوازم و اثاثیه از هر گونه لب پرشدن و آسیب دیدن آنها جلوگیری می کنند . در نهایت چسب های پهن و باکیفیتی نیز که در این شرکت به فروش میرسد پروسه بسته بندی وسایل حساس را تکمیل می کند .

 

انواع ماشین اسباب کشی و بیمه نامه در تخصصی ترین باربری ایران

مجهز بودن به انواع ماشین اسباب کشی مسقف و مدرن توسط این اتوبار در اقدسیه یکی دیگر از دهها خدمات شایسته قابل ارائه توسط اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد میباشد که به محض تماس با قسمت رزرواسیون این شبکه یکی از آنها مطابق با حجم و نوع بار و اثاثیه شما برایتان در نظر گرفته شده و در روز موعود با راننده ای مجرب و زبده به محل اعزام میشود که کار اسباب کشی و جابجایی شما را انجام دهد .

اتوبار اقدسیه و ماشین باربری در اطلس بار

 

برخی از ماشین های اسباب کشی این شرکت خدمات اسباب کشی شامل انواع کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت و... میباشد که برخی از آنها مسقف و در قسمت بار با موکت مفروش بوده و مخصوص حمل اثاثیه حساس و گرانقیمت میباشند . بیمه نامه معتبر شرکت که ضمانت کیفیت کار این اتوبار در اقدسیه و اعتماد مشتریان به آنها میباشد فرایند جابجایی را تکمیل و خاطر مشتریان را بابت سلامت اثاثیه شان تا رسیدن به مقصد آسوده میسازد .

 

برخی خدمات قابل ارائه توسط این اتوبار در اقدسیه

از دیگر خدمات کم نظیری که توسط مطمئن ترین باربری تهران به مشتریان ارائه میشود میتوان به مواردی نظیر چیدمان اثاثیه توسط کادر خوش سلیقه ، شماره تماس اختصاصی و چهار رقمی 1511 ، سرویس دهی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل ، مشاوره اسباب کشی رایگان ، حضور ناظر کیفی از ابتدای رزرو تا پایان کار جابجایی ، قیمت باربری ارزان ، کیفیت ، دقت و سرعت بالای اسباب کشی و... از دیگر خدماتی هستند که توسط این اتوبار به مشتریان ارائه میشود.

اتوبار اقدسیه و باربری مدرن

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دیگر خدمات اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد در اقدسیه کافیست با شماره های این اتوبار در اقدسیه تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید.

 

 

 

1511

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی