اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ارسال بار به شهرستان

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۳۶ ق.ظ

ارسال بار به شهرستان از مبدأ پایتخت به هر یک از شهرهای دور و نزدیک کشور را به معتبرترین و مطمئن ترین باربری تهران " اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد " بسپارید و ضمن ثبت خاطره یک جابجایی کم نظیر ، ایمن و آسان در یاد خود استرس ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه را از خود دور سازید . 

 

ارسال بار به شهرستان با باربری اطلس بار

 

گام به گام با ثبت رزرو ارسال بار به شهرستان در باربری مدرن اطلس بار

به محض تماس با قسمت رزرواسیون این اتوبار در تهران پرسنل اداری شرکت  ضمن هماهنگی با شما در خصوص زمان مناسب برای جایجایی کلیه خدمات قابل ارائه توسط این باربری مدرن را به اطلاع شما رسانده و شما را به قسمت مشاوره اسباب کشی شرکت معرفی نموده تا راهنمایی های لازم را از این تیم دریافت کرده و از تجارب آنها بطور رایگان بهره مند شوید. 

 

ارسال بار به شهرستان و اسباب کشی

 

پس از مشخص شدن نوع و حجم باری که قرار است به شهرستان مورد نظر ارسال شود یکی از دهها نوع ماشین اسباب کشی مدرن و مسقفی که در این شرکت موجود میباشد متناسب با بار شما در نظر گرفته شده تا روز اسباب کشی با راننده ای مجرب و کار آزموده به محل اعزام شود. مشاوران این تیم چنانچه باری که قرار است به شهرستان شما ارسال شود به بسته بندی نیاز داشته باشد تعدادی از کادر آموزش دیده و ورزیده خود را برای ارائه بهترین سرویس دهی بسته بندی اثاثیه در نظر گرفته و با انواع کارتن حمل بار که در ابعاد مختلف و با کاربردهای متفاوت در این باربری مدرن به فروش میرسد 

 

کارتن حمل بار و ارسال بار به شهرستان

 

به محل اعزام تا پروسه بسته بندی بار شما را مطابق با نوین ترین روشهای بسته بندی انجام داده و با این کار سلامت بار شما را تا رسیدن به مقصد تضمین کنند . بیمه نامه معتبر این شرکت یکی از مهمترین خدماتی است که جهت ضمانت کیفیت کار شرکت و اعتماد شما به این باربری ارائه میشود . بیمه نامه اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد چون چتری حفاظت و سلامت اثاثیه شما را تا استقرار در مقصد تضمین کرده و خاطر شما را از این بابت آسوده میسازد .

ارسال بار به شهرستان بدون فوت وقت در اسرع وقت

آنچه اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد را به سریعترین باربری پایتخت تبدیل ساخته توجه به مدیریت زمان میباشد که با توجه به ساعات پیک ترافیک بهترین زمان برای ارسال بار به شهرستان شما در نظر گرفته میشود تا بدون فوت وقت این کار صورت پذیرد . این نکته یکی از مواردی است که سبب همکاری هر چه بیشتر این شبکه با بسیاری از ادارات و ارگانهای دولتی یا شرکتهای خصوصی و افراد نامی و سرشناس پایتخت همچنین هموطنان عزیز گردیده که کسب رضایت خاطر مشتریان در پایان کار از مواردی است که این باربری مدرن بابت آن به خود می بالد . 

 

ارسال بار به شهرستان و حمل بار در باربری اطلس بار

 

برخی دیگر از خدمات اطلس بار پاسارگاد در راستای ارسال بار به شهرستان 

اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد در راستای ارسال بار به شهرستان خدمات قابل ارائه کم نظیر دیگری نیز دارد که برخی از آنها عبارتند از:

انواع ماشین اسباب کشی  مسقف و مجهز نظیر کامیونت ، خاور ، نیسان ، وانت 

رانندگان مجرب و زبده 

بسته بندی اثاثیه توسط کادر آموزش دیده 

حمل و ارسال بار با بیمه نامه 

چیدمان اثاثیه توسط کادر خوش ذوق

فروش کلیه ملزومات ضروری جهت بسته بندی اثاثیه نظیر انواع کارتن حمل بار

 

ارسال بار به شهرستان در باربری اطلس بار

 

سرویس دهی شبانه روزی حتی در روزهای تعطیل 

ثبت رزرو بار بصورت 24 ساعته 

نظارت کارشناس شرکت بر پروسه جابجایی از ابتدای رزرو تا پایان کار جابجایی 

قیمت ارزان جابجایی 

دقت ، سرعت و کیفیت بالای جابجایی

حمل بار بین شهری 

 

ارسال بار به شهرستان و بار بین شهری در اتوبار اطلس بار

 

بسته بندی اثاثیه اداری 

حمل اثاثیه منزل به شهرستان 

تمرکز فعالیت در کلیه مناطق تهران 

باربری داخل شهری تهران 

و...

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ارسال بار به شهرستان و خدمات قابل ارائه توسط این شرکت خدمات اسباب کشی کافیست با شماره 1871 یا دیگر شماره های اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید . همکاران این شرکت بصورت شبانه روزی آماده ثبت رزرو جابجایی شما بوده و با حوصله و دقت بسیار شما را از کلیه خدماتی که توسط این باربری مدرن به مشتریان ارائه میشود آگاه میسازند . 

 

ارسال بار به شهرستان و باربری درون شهری

 

 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی