اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

اتوبار در تهران اطلس بار برای انجام کلیه امور مرتبط با اثاث کشی و حمل اثاثیه منزل آماده انجام خدمات است. یکی از نگرانی های ما در زمینه حمل بار در خصوص بسته بندی و حمل تجهیزات الکترونیکی و حساس است. تجهیزات الکترونیکی جزء جدایی ناپذیر زندگی امروز ما هستند و ما احتمالا در منزل خود تعدادی از این وسایل اعم از تلویزیون ال سی دی یا ال ای دی , لپ تاپ ها , کامپیوتر ها , سیستم های صوتی و تصویری , ایکس باکس های بازی و ... را داریم. برای بسته بندی این گونه وسایل با ما در اتوبار در تهران اطلس بار همراه باشید.

 

اتوبار در تهران و حمل اثاثیه

مراحل مختلف بسته بندی تجهیزات الکترونیکی در اتوبار در تهران

گام اول باید وسیله مورد نظر را از برق کشیده و تمامی اتصالات آن را جدا کنید. سیم ها و کابل ها و حافظه های جانبی را از وسیله مورد نظر جدا کنید. کابل ها و سیم های هر وسیله را جداگانه بسته بندی کنید. برای نگه داشتن سیم و کابل می توانید دور آن کش پلاستیکی یا نوار و ریسمان ببندید. آن را درون کیسه های پلاستیکی قرار دهید و در یک کارتن بسته بندی کنید. روی کارتن بسته بندی اسباب کشی حتما برچسب بزنید تا مشخص شود که این سیم ها و کابل ها مربوط به کدام وسیله الکترونیکی شماست.

 

جداسازی کابل ها و سیم ها و لوازم جانبی

گاهی در بسته بندی تجهیزات الکترونیکی نیاز است تا قطعات مختلف آن را از هم جدا کنیم. قبل از انجام هر کاری ما در اتوبار در تهران توصیه می کنیم ابتدا از تمامی قسمت ها و اتصالات تصویر برداری کنید و سپس قطعات آن را جداسازی نمایید. قطعات آن را به خوبی توسط پلاستیک های حباب دار یا روزنامه یا تی شرت های کهنه بسته بندی کنید و داخل کارتن اسباب کشی قرار دهید.

 

 

اتوبار در تهران و کارتن بسته بندی در اطلس بار

اتوبار در تهران و توصیه های مهم

گام سوم برای بسته بندی تجهیزات الکترونیکی ما در اتوبار در تهران توصیه می کنیم از کارتن خود وسیله استفاده کنید زیرا این کارتنها برای این کار طراحی شده اند و دارای فوم های ضد ضربه در جعبه مخصوص هستند و به راحتی شما می توایند وسیله مورد نظر را در کارتن خودش بسته بندی کنید. این کارتن ها معمولا برای بسته بندی قطعات و سیم و کابل های مرتبط با آن نیز فضای مناسبی در اختیار شما قرار می دهند. اگر کارتن مخصوص آن را ندارید می توایند از کارتن های خوب و مقاوم استفاده کنید اما برچسب زدن روی کارتن ها را فراموش نکنید.

اگر از کارتن های دیگر استفاده می کنید اتوبار در تهران توصیه می کند دقت داشته باشید که در هر کارتن تنها یک وسیله الکترونیکی را بسته بندی کنید تا در اثر برخورد آسیب نبینند. تمامی فضای خالی در کارتن را با وسایلی مثل کاغذ,  روزنامه یا پارچه پر کنید.

 

 

اتوبار در تهران و ماشین باربری

 

اتوبار در تهران و باربری مدرن اطلس بار آماده است تا به شما در زمینه بسته بندی لوازم حساس و حمل و نقل اسباب و اثاثیه کمک نماید.

در صورتی که در اثاث کشی نیاز به کمک دارید با اتوبار در تهران اطلس بار باربری خوب در تهران تماس بگیرید. از مهم ترین خدمات اتوبار در تهران فروش لوازم بسته بندی مورد نیاز شماست.

 

 

 

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی