اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

هر چه به زمان اسباب کشی خود نزدیک تر می شوید استرس های شما نیز افزایش می یابد پس اگر در محدوده زعفرانیه تهران زندگی می کنید از خدمات اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد کمک بگیرید و یک اسباب کشی آسان را داشته باشید.

اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد تمامی انتظارات شما از یک شرکت حمل بار و اثاث کشی را بر آورده می کند و با ارائه با کیفیت خدمات اتوبار و دریافت بهترین و مناسب ترین قیمت باربری رضایت تمامی مشتریان را جلب می نماید.

اتوبار در زعفرانیه در اطلس بار

 

اولین چیزی که هیچ کس برای اسباب کشی خود نمی خواهد آسیب رسیدن به وسایل حساس در حین بسته بندی و حمل اثاثیه می باشد.
صنایع دستی، آثار هنری، وسایل آنتیک و قیمتی و ... از جمله مواردی هستند که به هیچ عنوان نمی خواهیم صدمه ببینند. از این رو برای بسته بندی وسایل حساس و حمل چنین اثاثیه ای باید با برنامه ریزی و تهیه تجهیزات مناسب عمل کنیم.

اتوبار در زعفرانیه و بسته بندی لوازم حساس

بسته بندی وسایل حساس با اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد

اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد نیز از تمامی دغدغه های شما برای بسته بندی و حمل اثاثیه و وسایل حساس آگاه است. بنابراین ما تمامی استداردها و نکات مربوط به باربری و اتوبار در زعفرانیه را رعایت می کنیم و بهترین اسباب کشی را برای شما انجام می دهیم.

 

برای مثال ما به تمامی کارکنان خود برای اتوبار در زعفرانیه آموزش های لازم برای بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اداری را دادیم.

اتوبار در زعفرانیه و تجهیزات بسته بندی

به علاوه از تمامی لوازم و امکانات و تجهیزات بسته بندی و حمل بار برای شما استفاده می کنیم.
در واقع ما از فوم ضرب گیر برای بسته بندی وسایل حساس استفاده می کنیم. ما فوم ضربه گیر را دور تا دور وسایل حساس شما می پیچیم. از این رو بهترین سرویس دهی بسته بندی را به شما در اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد ارائه می دهیم.

کارتن حمل بار مقاوم و 5 لایه در ابعاد و سایزهای گوناگون نیز یکی دیگر از تجهیزات ما برای بسته بندی وسایل حساس می باشد.
اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد برای بسته بندی برخی از لوام پارچه ای نظیر مبلمان پارچه ای از سلفون استفاده می کند. ما درو تا درو مبلمان پارچه ای شما سلفون می کشیم. از این رو هیچ گونه لک و کثیفی بر روی آن نمی نشیند.

اتوبار در زعفرانیه و ماشین باربری

لازم به ذکر است که برای بسته بندی وسایل چوبی به هیچ عنوان از پلاستیک حباب دار و سلفون استفاده نکنید. زیرا این وسایل منجر به آسیب رسیدن به وسایل چوبی می شوند.
لازم به ذکر است که اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد ارسال و جابجایی بار با بیمه نامه را به شما ارائه می دهد.

 

شما می توانید از مشاوره های ما در شعبه اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد برای بسته بندی وسایل حساس خود استفاده نمایید. تنها کاری که باید بکنید این است که با اتوبار در زعفرانیه اطلس بار پاسارگاد در ارتباط باشید.

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی