اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

باربری در شرق تهران می داند که بیشتر افراد برای اسباب کشی نحوه بسته بندی لباس برای جابجایی را نمی دانند و فکر می کنند که بسته بندی لباس همین تا کردن و قرار دادن آنها داخل کارتن بسته بندی اسباب کشی است. خب البته این هست اما قضیه به این سادگی ها هم نیست. ما انواع مختلف لباس اعم از لباس های حساس و مجلسی , لباس های پشمی و زمستانی حساس و  گرانقیمت و ... را داریم که نمی دانیم در بسته بندی چگونه با آنها باید برخورد کنیم.

باربری در شرق تهران در اطلس بار

بسته بندی لباس های معمولی

برای بسته بندی لباس های معمولی نیازی نیست شما از کارتن های رگال دار و کارتن کمدی استفاده کنید زیرا این کارتنها قیمت بالایی دارند و فضای زیادی از شما در ماشین باربری می گیرند.

از این رو باربری در شرق تهران به شما توصیه می کند لباس های معمولی را در کارتن اسباب کشی معمولی بسته بندی نمایید. این کار باعث می شود هزینه های اتوبار و باربری شما بسیار مقرون به صرفه باشد. بیشتر افراد اصلا نیازی به خرید کارتن رگال دار ندارند. در این صورت شما باید تمامی چوب رختی ها را از لباس باز کنید و یا اگر تمایلی به این کار نداشتید از کارتن های بزرگ استفاده کنید.

باربری در شرق تهران و ماشین باربری

باربری در شرق تهران و بسته بندی لباس های حساس

برای بسته بندی لباس های حساس اگر چاره ای به جز خرید کارتن رگال دار ندارید و مجبور هستید که لباس های تان را با استفاده از چوب رختی به صورت آویزان بسته بندی کنید می توانید حداکثر استفاده را از کارتن کمدی داشته باشید. لباس های خود را در کارتن کمدی آویزان کنید و در فضاهای خالی آن می توانید پتو , بالش , کوسن های نرم و کفش و کیف خود را بسته بندی نمایید. وسایل سبک و پر حجم می توانند بهترین گزینه برای قرار گرفتن در فضاهای خالی کارتن کمدی باشند. ما در باربری در شرق تهران توصیه می کنیم روی لباس ها چیزی قرار ندهید.

باربری در شرق تهران و حمل بار

استفاده بهینه از کارتن های بسته بندی

اتوبار در شرق تهران توصیه می کند برای کاهش هزینه های خود می توایند از کارتن های بسته بندی به خوبی استفاده کنید. اگر شما تمام لوازم حساس خود را بسته بندی کرده اید و در میان کارتن هنوز فضای خالی وجود دارد اما چیزی باقی نمانده که بسته بندی کنید می توانید در این فضای خالی توپ جوراب ها , دستکش ها و ... را جای دهید علاوه بر اینکه از وسایل حساس محافظت کرده اید به خوبی از فضای کارتن نیز استفاده کرده و وسایل تان را بسته بندی می کنید.

برای راهنمایی بیشتر می توانید به بخش مقالات ما در اتوبار در شرق تهران اطلس بار مراجعه نمایید.

باربری در شرق در اطلس بار

باربری در شرق تهران اماده انجام هر گونه خدمات اتوبار و باربری در شرق تهران و نیز اتوبار در تهران می باشد حمل بار بین شهری از دیگر خدمات اتوبار در شرق تهران است. اتوبار در تهرانپارس و اتوبار در کالاد از جمله خدمات ما در باربری در شرق تهران به ساکنین شرق تهران است.

 

 

1511

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی