اتوبار اطلس بار متخصص در ارائه خدمات اتوبار و باربری

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

باربری مدرن اطلس بار پاسارگاد با سالها سابقه درخشان و فعالیت گسترده در زمینه جابجایی اسباب منزل  و حمل بار با ارائه بهترین خدمات کم نظیر در این راستا جزو معتبرترین و مطمئن ترین باربری تهران محسوب شده که تا کنون هزاران بسته بندی وسایل ، حمل و جابجایی را در کارنامه کاری خود ثبت نموده و از بابت کسب رضایت خاطر مشتریان در پایان کار به خود می بالد .

باربری مدرن اطلس بار

ارائه خدمت کم نظیر بسته بندی وسایل که در این باربری مدرن توسط کادر آموزش دیده و مجرب انجام میشود از جمله سرویس هایی است که گزینه مناسبی برای کسانی میباشد که خود شاغل و بسیار گرفتار بوده یا تنها هستند و برای جابجایی نیروی کمکی در خصوص بسته بندی وسایل خود ندارند .

فروش لوازم بسته بندی اثاثیه برای بسته بندی وسایل در بهترین باربری تهران

فروش لوازم بسته بندی اثاثیه برای بسته بندی وسایل در بهترین باربری تهران

یک بسته بندی صحیح و اصولی نیاز به کلیه ملزومات ضروری جهت بسته بندی اثاثیه دارد که باربری مدرن اطلس بار پاسارگاد این سرویس کم نظیر را به مشتریان خود ارائه میدهد . فروش لوازم بسته بندی اثاثیه یکی از خدماتی است که در تخصصی ترین باربری ایران با بالاترین کیفیت و مقرون به صرفه ترین قیمت به مشتریان ارائه میشود .

تخصصی ترین باربری تهران

یکی از لوازم مخصوص بسته بندی در این شرکت خدمات اسباب کشی شامل انواع کارتن حمل بار در ابعاد و با کاربرد متفاوت میباشد .

برخی از کارتن های قابل ارائه توسط این اتوبار در تهران مخصوص حمل اثاثیه و اشیاء نفیس و گرانقیمت نظیر سرویس های چینی لوکس ، آینه و کنسول های ارزشمند ، اشیاء عتیقه ، وسایل الکترونیکی حساس و... میباشد . برخی دیگر از کارتن ها مخصوص حمل البسه رسمی مانند کت و شلوار ، لباسهای مجلسی و... میباشند که اینگونه کارتن ها رگال دار بوده که درون آنها میله ای فلزی تعبیه شده که  لباسها بدون نیاز به تا کردن به این میله آویزان شده و تا استقرار در کمد منزل جدید بدون چروک و لک به مقصد انتقال می یابند.

حمل اثاثیه و باربری در تهران اطلس بار

 

فروش انواع فوم های ضربه گیر مانند بابل رپ ، استرچ رپ ، انواع سلفونهای ضخیم و عریض مخصوص بسته بندی اثاثیه ، ساک مخصوص رختخواب ، باکس مخصوص مواد غذایی یخچالی و فریزری ، پلاستیک های حباب دار هوا و... از دیگر لوازم بسته بندی است که توسط این باربری در تهران به فروش میرسد.

چیدمان اثاثیه توسط کادر خوش سلیقه و خوش ذوق

 

چیدمان اثاثیه توسط کادر خوش سلیقه و خوش ذوق

از دیگر خدمات کم نظیر این باربری مدرن چیدمان اثاثیه است که توسط  کادر خوش سلیقه و خوش ذوق اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد انجام میشود . چیدمان اثاثیه توسط این کادر مطابق با دستور و نظر شما انجام میشود . تنها کافیست محل قرار گرفتن هر وسیله را در منزل انتخاب نمایید تا کادر ورزیده و مجرب این شرکت در اسرع وقت آنرا در مکان مورد نظرشما قرار دهند.

اتوبار اطلس بار با ویژه ترین خدمات باربری

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته بندی وسایل ، استعلام قیمت  در زمینه این خدمت قابل ارائه و دیگر سرویس های کم نظیری که بصورت شبانه روزی به مشتریان ارائه میشود کافیست با شماره های مطمئن ترین باربری تهران " اتوبار و باربری اطلس بار پاسارگاد " تماس گرفته و یا به وب سایت آن مراجعه نمایید .

 

 

1511

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی